Selamat Membaca Sahabatku..

Saturday, January 1, 2011

maksu dan auni syahmina



Assalamualaikum…

Lama juga tak bertandang ke blog ni…almaklumlah, sibuk sangat jaga baby.. Saya dapat anak sedara baru 5 DEC 2010 haritu…memang teruja sangat sebab dapat jaga kakak dalam pantang.. and paling teruja sebab nama baby tu saya yang bagi… AUNI SYAHMINA….lembut dan pintar… sepanjang kakak dalam pantang, saya yang jaga kakak tapi ade mak mertua kakak la… and now, saya dah boleh mandikan baby and setelkan urusan dia..da bole handle baby…memang suka sangat… 1st experience… buat kenduri berendoi, ade orang berdah..memang best… kadang-kadang terfikir juga, masa zaman anak saya lahir nanti ade lagi tak budaya yang macamni… best sangat… apepun, thanks to all sebab bagi saya rasa pengalaman ni….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...