Selamat Membaca Sahabatku..

Sunday, July 1, 2012

aku tersenyum

assalamualaikum...

update lagi entry malam ni. alhamdulillah, masih diberikan waktu dan ruang untuk update entry malam ni. walaupun bukan entry yang ilmiah, tapi seronok juga nak update..hehe.. baca tak entry sebelum ni? agak sedih kan? padahal bukan ape sangat pun. biala 'orang tu' nak cakap ape pun kan. and, saya tak berhubung dengan dia untuk seketika. bukan marah or what, just malas.haha..

u guys guess what? td dia text i, and just a single mesej bole buat saya senyum sepanjang hari. haha.. lawak la pulak rasenye. maknanya, dia masih ingat lagi kat saya. cuma sibuk. ya!! sibuk. macam saya jugakla, kalau sibuk memang tak ingat orang lain dah. target nak siapkan kerja saja. begitulah diriku.

ok,sebelum ni, muka macam ni:



lepas dapat mesej ni:


sekarang macam ni:



tq..sebab menjadi pelakon dalam drama hidup saya..:
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...