Selamat Membaca Sahabatku..

Saturday, October 23, 2010

apa khabar orang kampung???

Assalamualaikum...
Lama sudah pika tak merepak kat sini. Bukan tak nak, tapi memang sibuk... alhamdulillah, walaupun sibuk tetap di beri masa dan ruang oleh Allah untuk menatap wajah blog saya ni.

Rasanya, dah hampir 2 bulan saya tak post apa-apa dalam blog saya ni. Bermula dari raya sehingga sekarang. Hari raya saya, sama seperti tahun-tahun sebelum ni, masih lagi menanti kegembiraan bersama seluruh ahli keluarga saya. Insyaallah, akan tiba detiknya nanti. Selepas raya ke2, saya balik ke kEdah dan sambung raya di sini. Kemudian balik semula ke Sinar Ilmu Di Utara ni... mana lagi.... IPDA laaaa.....

Balik ke Ipda, sama saja rutin akan kembali saperti biasa. menyelesaikan tugas-tugas yang tergendala....kadangkala rindu pada keluarga, tapi tak apa, saya dah terbiasa dengan perasaan rindu tu...kerja, kerja dan kerja....amali amali dan amali.....

Kini, semua sudah selesai, hanya menunggu FINAL EXAMMMMM.....emmmm lg satu, muali tahun depan saya akan tinggal di luar. bukan lagi di asrama...moga-moga Allah permudah kan urusan saya dan rakan-rakan yang akan tinggal di luar nanti.... InsyaAllah.... untuk kawan-kawan saya:)


GOOD LUCK!!


SEMOGA BERJAYA!!!

SELAMAT BALIK KAMPUNG!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...