Selamat Membaca Sahabatku..

Monday, November 29, 2010

Cuti-cuti...


assalamualikum...
emm agak lama fika x bercerita kat sini. start dari exam haritu. memang sangat bz bila dah start pindah rumah. Alhamdulillah rumah yang fika dgn kawan2 dpt tu sangat selesa. sesuai dengan harga yang sangat murah... rindu jugak nak balik rumah sewa tu... hihi tak sabar....

Masa cuti ni tak buat ape pun. haritu raya balik pahang, drive, memang mencabar la...hehe... 1st experience naik genting bawa kereta..so memeng bukan lesen terbang la saya ni...h0h0h0....anan abah..biase la...

Then balik je Kedah, sya stay di SP, sbb menunggu kakak nak bersalin.. dapat anak ape ea?? lelaki ke perempuan?? emmmm tak sabar juga ni....tap rasa macam nak perempuan... tapi lelaki ke perempuan, same je...saya suka dua2..hihi..

Kalau nak cakap masalah tu, memang la ade...mane ade manusia yang tak ada masalah. tapi masalah tu tak dapat halang saya dari terus menjadi hambaNya dan melakukan tugas harian dengan baik....biarlah semua tu jadi sejarah, dan saya tak nak ingat lagi........

Banyak juga kenduri yang saya pergi..kiranya, naik jemu juga la mkn daging..hihi... tapi memang seronok tengok orang kawen ni...so bila dah abis kenduri tu sangat la penatnye... sabar je la.... masa kenduri tu budak perempuan yang seusia dengan saya ni x ramai, jadi saya dengan sepupu la yang kena buat kerja2 anak dara...emmm tak pe la....bukan selalu kan... tido kat kampung lagi..memang best tido kat umah tok..dah lame taw x rasa pengalaman tido kat kampung....

Bila balik rumah mak abang ipar, air masuk dalam rumah pulak..kedah ujan lebat lagi.. disebabkan tak nak tersekat dalam banjir, kami bergegas pulang ke sp..tp jalan ade yang dah tutup, so kena cari jalan alternatif lain. alamatnye ikot jalan kampung dalam ladang getah..malam2 memang menakutkan...tapi akhirnya sampai juga ke SP... pauh hati den ni haaa.... hihihi banyak pulak merepek kat sini kan... ok la, esok nak pergi klinik bawak akak cek perut.... ok bye....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...