Selamat Membaca Sahabatku..

Tuesday, November 30, 2010

....Mungkinkah??....

sy tak tau ape makna dalam hati saya ni...emm mngarut la plak..tp mmg itu yg saya rasa sekarang ni... dia cinta pertama saya, susah nak lupa cinta pertama ni..hahaha... betul x?? dah lama jugak terpisah, dan sekarang masih terpisah...

tapi, kenapa dan mengapa, rasa macam dekat...saya tak tau... mungkin dia juga menunggu saya.. saya rasa macam dah lost contact, tp tiba2 akan ada sign seolah-olah dia mencari saya juga... selama ni saya simpan sorang2 je ape yg saya rasa. tp mlm ni nak cerita kat sini plak. bukan ade ape2 jus cerita je...

memang terus tak berhubung selepas perpisahan yang mendadak tu. tapi, tiba2 saya dihubungi dari pihak dia..pelikkan...kemudian, di YM... sy baut tak tau, tp dia pula yang PM sy... then buat tak taw lagi...diam sekejap....aikkk ade pula dia di FB nak ADD sy byk kali..saya reject sebab tak kenal...bila da tengok email baru taw itu dia... tapi kenapa dia buat mcm ni...huh!! tak suka....

kalau memang tak nak akwan dengan saya, jangan la cari saya atau buat benda yang ada kaitan dengan saya...saya dah tak nak kawan dengana awak...sakit tau tak... tapi tu semua luka semalam yang menjadikan saya lebih kuat mengahadapi masa depan.... memang saya tercabar dengan awak...saya cuma orang biasa, jika dibandingkan dengan awak...ok..saya faham... ok then, we will see whats gonna be happen!!


eip..xde idea nk buat tajuk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...