Selamat Membaca Sahabatku..

Thursday, April 19, 2012

Naqib Irfan


assalamualikum...

selamat pagi, jam sekarang menujukkan pukul 4.24 pagi. apa la mimpi saya bangun pagi-pagi ni kan.. ermm nk taw kenapa, sebab Naqib Irfan.. huhu..tak lah, saya sedang dalam usaha menyiapkan buku program dan buku kejohanan Olahraga Tahunan IPG KDA. memang sibuk la kan, kalau dah nama buat buku tu. tapi dalam sibuk-sibuk tu sempat lagi 'bermuka buku'.hehe.. biasalakan.. di sebabkan facebook ni, atau orang kampung saya panggil muka buku, saya kenal dengan sorang baby ni. nama dia Naqib Irfan or momonie. orangnye comel sangat, macam anak Jepun. memang comel. sape cakap tak comel kena cubit nanti! haha..





sejujurnya, saya katakan saya tak mengenali parents Naqib ni secara dekat. tapi, selalu juga berhubung dengan mama naqib kat FB.. alhamdulillah, kak Shu selalu kongsikan cerita naqib setiap hari. kadang-kadang rasa naqib ni macam anak sedara sendiri pulak. ye la, kakak-kakak saya akan update progress anak-anak deorang selalu. so, macam naqib juga la kan..






saya pun tak tahu sejak bila saya mula minat pada kanak-kanak ni. and kak shu pernah cakap saya peminta no1 naqib! hehe..xde hadiah kee??..hihi..lawak je kak shu.. and exspecially Naqib, masa praktikum haritu di tempat saya tak ada jaringan internet, so sanggup drive pergi Bintong semata-mata nk on FB.. 1sty buka page naqib dulu..haha..memang addicted dengan dia.. haha



so, harapan auntie fika untuk Naqib, semoga Naqib jadi anak yang soleh, membesar dengan sihat dan kuat..hope, 1 day kita dpt jumpa Face to face.. Doakan auntie dpt posting putrajaya n sambung master.. so, dpt la jupa naqib!! next time auntie post entry pasal naqib lagi okeh!!


sikit-sikit gambar naqib!!

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-



-
-
-
-
-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...