Selamat Membaca Sahabatku..

Tuesday, May 1, 2012

K.O.T 2012

assalamualaikum...

ok, ape ye yang saya nak cerita malam ni.. 
rasanya, belum terlambat untuk saya ucapkan tahniah kepada kumpulan PISMP SEMESTER 5 AMBILAN JANUARI 2010 IPG KAMPUS DARULAMAN. di atas kejayaan dan kerjasama yang telah anda semua tunjukkan bagi kita sama-sama menjayakan Kejohanan Olahraga Tahunan (K.O.T kali ke 20) hr khamis yang lalu.



seperti apa yang pernah saya katakan sebelum ni, saya memang sibuk, dan sibuk dan sibuk.. dan sedar-sedar dah nak habis semester ni kan. ok, bagi KOT ni saya telah menjadi pengerusi bagi Buku Program dan Buku Kejohanan. uiii, memang banyak kerja ynag kena buat. tp, alhamdulillah, hasil kerjasama dan rasa tanggungjawab anak-anak buah saya, kami telah berjaya menyiapkan kedua-dua buah buku ini dengan jayanya. uishhh!! nak kenal deorang x? meh sini saya link kan ye.. 1st naib pengerusi iaitu mursyi. second ni, saya link kan bahagian buku program dulu ye. nisa, fasha dan sarah... mereka bertiga di bawah buku program. manakala, di bawah bulu kejohanan, ahlinya lebih skit la, sebab buku kejohanan sangat banyak maklumat yang diperlukan. ahlinya ialah, lily, farah, kak ain, ainul dan asyah..


 tapi, selain meteka terdapat juga individu yang banyak membantu saya untuk siapkan buku ni. terutamanya semasa saya finalise kan buku sebelum di cetak. berbanyak-banyak ucapan terima kasih saya tujukan khas buat mentor tersayang iaitu ibu noorashikin yang banyak memberi tunjuk ajar dan bantuan supaya saya dan rakan dapat memberikan yang terbaik sepanjang KOT tersebut. selain itu, MR. pengerusi dan timbalan a.k.a daneng. mereka banyak membantu dan bertanyakan perkembangan buku tersebut.


selain itu, dua jawatankuasa yang sangat penting, dan kejayaan buku kejohanan banyak bergantung kepada dua jawatankuas ini. jawatankuasa pertama iaitu jawatankuasa pertandingan yang telah dipengerusikan oleh zack yang sangat sabar membantu saya memeriksa nama peserta, nombor peserta, lorong dan sebagainya. x dilupakan crewnya iaitu sarah dan atoi..thanx a lot fren!



seterusnya, jawatankuasa kedua iaitu jawtaankuasa kepegawaian. pengerusinya, selalu membuat saya tak stress   dengan lagu-lagu yang beliau nyanyikan. xkan lupa la, lagu2 tu..hehe... ok, pengerusinya ialah jack, yang sgt komited terhadap tugas and bersungguh-sungguh memastikan kejohanan berjalan lancar dan turut menjaga kebajikan anak buahnya..

ok, lupa pulak, lagi satu tahniah untuk kumpulan gimik perasmian..u are the best geng! walaupun ade yg ke KMC, tp u all did a very good job! tahniah semua..

pada sapa yg tak disebutkan, bukan sengaja, sebab kalau nk cerita dan tulis semua, tak mampu rsanya saya habiskan malam ni juga..hihih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...