Selamat Membaca Sahabatku..

Tuesday, May 1, 2012

takziah

28 April 2012, 12.10 a.m tok wan saya meninggal..di rumah, di kampung pida tiga Tunjang...
saat mengetahui berita itu, saya terkedu dan terkelu seribu bahasa. semua kenangn saya bersama arwah, bermain di fikiran seperti wayang gambar yang sangat indah.

tetapi, saya sedikit terkesan dnegan kematian ini. sebelum ni, saya banyak kali bertangguh untuk menjenguk arwah. dengan alasan kerja yang banyak la... so, lepas ni, ambik pengajaran, walau sesibuk manapun kita, jangan lupa orang tersayang. FAMILY FIRST. bila ingat terus pergi jumpa. kalau nak tunggu kerja, sampai bila un kerja tu takkan habis...

so to the readers, ingat pesan saya ni. bila dah kehilangan baru kita terasa akan kesilapan kita..semua tu dah terlambat... selagi masih ada, sayangi dan hargailah mereka..


semoga rawah tenang dan bahagia di sana.. doa dari cucunda yangs entiasa memohon kemaafan dan mendoakan kesejahteraanmu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...