Selamat Membaca Sahabatku..

Friday, February 1, 2013

see you di IPT

assalamulaikum....

ha! sape pernah terbacan dengar atau tengok tajuk kat atas tu?? CUDIPT..tapi, untuk saya, CUDIPG la kan.. sebab saya student IPG, bukan IPT.. hehe.. actually, malam ni saya menonton PRIMADONA. tiba-tiba saya teringat lagu see you di IPT. satu masa dulu, lagu ni sering bermain di fikiran saya dan menjadi nyanyian harian saya.

ermmm mungkin tu zaman remaja di sekolah. berangan tu toksah cakap la kan... tapi reality nye, sekarang ni tak ada pun lagi. haha..lawak pulak rasa..tapi, lagu ni very inspired me to obtained what I have plan before.. ada aura kot no... tiba-tiba pulak malam ni dok feel lagu ni sorang-sorang..hehe..

bukan ape, saya terfikir juga taw.. see you di ipt..tapi, haritu lecture saya ada cakap, 'buat apa nak bercinta-cinta ni? semua tu cinta monyet je taw tak?" saya terfikir, habistu kalau x cuba cari jodoh masa di IPg ni, bila lagi nak cari psangan??hurmmmmm...

 See You di IPT-UNIC

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...