Selamat Membaca Sahabatku..

Thursday, January 17, 2013

busy!! but work smart...

assalamualaikum....

sibuk--sibuk...sibukk..

wohaa!! entry ape la plak ni kan..since u all taw yang minggu ni last saya kat IPG KDA, so, minggu ni adalah minggu yang agak sibuk buat saya. untuk minggu ni, banyak masa di habiskan dengan kak cik yang dah nak fly balik Auckland. thanks kak cik sbb dok layan kami...hekhekhek.. ermm actually, dah ada planning untuk minggu ni. tapi we must be flexible. boleh je nak ubah plan tu kan... sbb tu la kena work smart.. cewaaahhh mentang2 la dok belajar kaunseling sekarang ni kan..

tapi, pada pandangan saya, kadang-kadang kita kena tegas dengan diri kita sendiri. ada kerja, selesaikan dulu kerja tu. walaupun ia menggangu esmosi juga, tapi cuba untuk kuat dan fikirkan sebab dan akibat dari perbuatan kita tu. saya dah cuba banyak kali cara ni, dan saya rasa saya yakin dengan diri saya. dan semsetinya orang sekeliling akan faham dengan apa yang kita buat! yeah..

untuk minggu ni, saya ada presentation esaimen carry 20% maaa... banyak tu... then, kena kemas barang nak ke perlis..lapor diri kat sana..basuh baju kurung nak pi mengajaq!! haha..tapi, itu la..work smart and be strict with ur planning..

ok la..sampai di sini saja..tq for readers..


work smart----->success

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...