Selamat Membaca Sahabatku..

Sunday, July 18, 2010

~~DUGAAN~~

Sangat berat dugaan yang saya rasakan kini... memang tidak mampu untuk saya ungkapkan dengan kat-kata... Sememangya sya tidak pernah menyangka semua ini akan berlaku kepada diri saya. Orang yang saya sayang dan percaya sanggup melakukan perkara ini. Kadang-kadang hati ni sakit sangat, tapi mengnangkan pesan rakan ini semua ujian, saya kuatkan diri...
Saya tidak mengaharpkan dia untuk menyanjung saya. cukup sekadar dia boleh menerima dan menghargai saya sebagai seorang wanita. tidak perlu memaksa saya untuk membuat pilihan akan perkara yang mustahil untuk saya lakukan saat ini. saya masih ada tanggungjawab yang besar untuk saya lunaskan, dan saya tidak mampu untk menafikan tanggungjawab itu...
Apapun yang awak lakukan sekarang, saya doakan agar awak bahagia dengan pilihan awak walaupun pilihan awk tu orang yang sangat dekat dengan saya... saya doakan semoga awak bahagia..pergi..pergi..dan pergi.... jangan datang lagi dalam hidup saya....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...