Selamat Membaca Sahabatku..

Thursday, November 24, 2011

peperiksaan yang pergi...


Assalamualaikum…

Agak lama saya menyepikan diri dari blog ni… sepi menggamit hati, terkenangkan orang jauh… emmm dah mula merepek la tu kan… sebenarnya saya baru habis exam 18.11.2011 hari tu. Exam saya mula 10.11.2011. memang mendebarkan, sebab boleh dikatakan semua subjek susah. Tapi alhamdulillah saya boleh jawab.


Semester ni, saya ada cara study baru. Emm nak taw ape? Caranya, sy study sambil dengar music. Bukan lagu, tapi music saja.. piano music played by Hazman Halid. Sangat mengasyikkan. 60 buah lagu saya dengar, bagaikan tak terasa lagu-lagu tu bermain di telinga saya. Sangat mendamaikan perasaan saya…


Saya mula tahu tentang HazLid ni masa saya mencari-cari lagu ‘Sedetik Lebih’. So, saya dapat lagu tu, then ada lagi1, piano version. So saya dengar, memang jatuh hati terus. Sy search la player piano tu.. and finally… I got IT!! Hazman Halid…. Alhamdulillah…

This song brought me to you… :)




haha..tah ap-ape je..saya suka lagu ni.. and sekarang ni, kalau korang nak taw, tabiat saya sebelum tidur mesti dengar music hazman ni sebelum tidur, and pagi-pagi saya mesti dengar piano music ni walaupun sekejap..macm yang saya cakap la, sangat mendamaikan jiwa saya... alhamdulillah..Allah memberikan saya kesempatan untuk menikmati smeua ini.... terima kasih Allah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...