Selamat Membaca Sahabatku..

Wednesday, January 18, 2012

KRS Interaksi pertama

Assalamualaikum...

Macam yang saya katakan semalam, harini saya ada interaksi pertama untuk KRS.. masa mula-mula sampai kat GERKO, memang berdebar-debar la tengok geng DPLI yang ramai tu... macam tak percaya yang saya akan latih mereka ini. takutkan? tapi, selepas dibahagikan kumpulan, dan dapat geng yang best, alhamdulillah..saya semakin yakin..

rasanya, kalau tak ada apa-apa halangan, saya akan cuba habiskan juga kursus Leftenan ni. insyaallah kalau ada rezeki kan? kalau tak ada rezeki, anggaplah ia sebagai ujian daripada Allah.. dan yang paling penting dapat pengalaman..tu yang penting kan...

thanks to KRS members for giving me a chance, opportunity and cooperation to join this course again... love u all lah!

Assalamualikum...

p/s: ready untuk test PJ esok...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...