Selamat Membaca Sahabatku..

Tuesday, January 17, 2012

1st Entry 2012


Assalamualaikum...

emmm agak lama juga ya, saya menyepi dari blog kesayangan ni.. bukannya apa, masa cuti sekolah tu, saya ada di kampung. Bila di kampung, tak ada internet, dan sebenarnya malas juga nak buka laptop..hehehe.. apa yang saya nak cerita ni ya... emm masa cuti, tak ada apa sangat yang menarik, saya cuma jadi pengasuh seperti biasa. and of course, saya sangat sukakan pekerjaan ini.. alhamdulillah... tapi, faham-faham je la, bila dah lama sangat mengadap si kecil tu, bila sampai time nak berpisah tu, memang drama air mata la..sedih, rindu..semua ada..aduhh sayangg...

Cuti CNY dah dekat, and semsetinya saya akan pulang berjumpa si kecil tu..memang tak sabar.. oh yea! terlupa pula, 18 december 2011, saya dapat anak sedara lagi sorang..lelaki taw..sangat ciut or comel.. hehe..namanya:


Muhammad Zarif Naufal

he is a son of my sister : Noraini ahmad and my brother in-law zulkifli (abg zul).. alhamdulillah... rezeki lagi...besar lagi keluarga abah.. **bila pula time saya ye? wink wink**

menanti detik untuk di lamar? huhu..ummi pernah cakap, "saat seorang gadis minta untuk di sunting, maka terlaksana sudah tugas ibu membesar dan mendidik anak gadisnya...
once you are purpose by your mr right, it will complete my duty.. and of course u my daughter!
ok tak quotes ni? hehehe

emmm masa cuti ni, ramai juga senior yang telah menamatkan zaman bujang mereka.. syukur..ringan jodoh masing-masing.. :) suke kan dengar orang dah kahwin.. dan saya juga, ada lagi satu undangan sebagai pengapit!! oh no.... the date 20 may 2012.. im so sorry ida.. i cant fullfil your dreams.. huhu... exam time tu sayang... its, ok, i will become your clamps pihak lelaki nanti yer...

so, ape lagi yer, emmm pastinya, semester ke 5 ni, saya semakin sibuk.. dan tersangat sibuk.. however, i will pray and ask for forgiveness from Allah.. hope i manage to go trough this semseter with flying colours kan!!

so, till here...next time i update lagi ok...lets go to sleep.. ready for 1st KRS interaction. Finghting for Leftenan!!!

Assalamualaikum....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...