Selamat Membaca Sahabatku..

Monday, January 23, 2012

Selamat Ulangtahun Ummi..








Assalamualaikum...

Tajuk entry saya harini, "Selamat Ulangtahun Ummi'.. sebenarnya birthday ummi ni 30 Dec haritu..tapi saya tak sempat nak post. Now bila tgk FB ummi baru teringat..so, saya nak post larh skg ni... Masa dapat taw birthday ummi, saya agak kaget sebab tak tahu, apa yang patut saya ucapkan. maybe it is my first time i want to wish happy bithday for my UMMI.. so, fikir-punya fikir saya post ini kat FB ummi..



You are the sunrise that shines in my life day after day after day. I wonder what I would have done without you. Happy birthday, dearest UMMI!


memang ucapan itu ikhlas dari hati saya.. selepas tu, memikir pulak pasal hadiah..hadiah apa la yang saya nak bagi kat ummi.. kak su cakap, saya ni orang yang klasik. namapak garang tapi sebenarnya jiwang... hehe..tq kak su sbb sedarkan fika realiti ni.. saya suka bagi hadiah kat orang, bila tengok, orang tu akan ingat kat saya.. memoland la kononye... so, saya decide nak bagi photo album, yang mana dalamnya, saya letakkan potrai ummi dengan famly, student dan semestinya dengan saya la kan.. so, saya ada sertakan sikit la gambar-gambar yang saya muatkan dalam photo album hadiah untuk ummi...





Semoga ummi sentiasa bahagia dan ceria...
selamat dapat menantu baru..and looking forward 9 month..
jadi opah!!! hehe... happy anniversary UMMI dan Abah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...