Selamat Membaca Sahabatku..

Friday, January 4, 2013

Dinner KRS

assalamuallaikum....

aish lama sungguh saya tak menjenguk blog ni..anyway, bukan ramai sangat org yang tengok blog ni.. tapi, tak apalah, sekadar perkongsian hidup saya. siapa tahu, satu hari nanti anak-anak saya akan baca apa yang telah saya coretkan. mungkin tak semuanya saya boleh ceritakan kepada mereka. jadi, dengan blog ni mereka dapat tahu siapa saya..

baiklah, untuk entry ni, walaupun dah hari keempat di tahun 2013, saya masih ingin mengimbau kenangan apa yang berlaku pada tahun 2012 bersama KRS. sebelum ni, dah saya post saya dapat leftenan. sekarang ni pula adalah cerita semasa dinner KRS di hotel Holiday Villa Alor Setar.. for the dinner ceremony, my fren lily, and was entrusted to handle the program. so that, kami berdua ke sana sini la mencari hotel and sesuai dengan bajet yang diberikan. memang mencabar sangat la. tp alhamdulillah semuanya berjaya..

for that night, i become the emcee with amer kazuma and we have a good cooperation to handle the program.. here da picture:


ok, then majlis mula..bla..bla..bla..makan ..makan..dan makan... alhamdulillah the was very delicious!! nyummy..hehe...mai sini tengok gambaq ja noh...


pencuci mulut kot??


ni pembuka selera..hehe

ok....rasanya xde apa dah nk cerita ttg Diiner KRS..so tengok1 la gambar kenangan kami di sini... 
darah satria!!

hadiah yg ala kadar jee

king of the nite!
SKPL 2012


kawan semeja..

queen of the nite!! ila...




tq sbb sudi baca... :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...