Selamat Membaca Sahabatku..

Sunday, January 13, 2013

minggu-minggu terakhir

assalamualaikum...

ni minggu ketiga di bumi Jitra bagi tahun 2013.. alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar walaupun kelas semakin padat. tapi untuk minggu ni sahaja la..minggu depan saya dah mula melaporkan diri di SK Putra, Kangar Perlis... urmmm jadi org Prlis la kite.. ok, di perlis saya akan berada selama tiga bulan bagi melengkapkan fasa praktiku, iaitu fasa III. pada awalnya, terdapat sedikit kesukaran contohnya nak cari rumah or bilik sewa.. tapi alhamdulillah semuanya selesai... thanks to Inapan Wardi..

dalam tempoh 3 minggu ni, banyak mass lecture..dalam tak sedar, sebenarnya, saya dan rakan sekelas makin rapat. rasa sayang macam famly sendiri..boleh gelak-gelak dan usik-usik mcama kanak-kanak. sesungguhnya perasaan tu sangat best. dalam kelas noleh makan-makan walaupun lecture ade di depan.. Mengantuk maa... tapi, still enjoy..yang penting hormat pensyarah di depan..

bagi semester ini juga, saya perlu sediakan satu proposal tentang kajian tindakan yang saya akan buat. rasa macam banyak, dan SUSAH..tapi, bila masing-masing salaing mebantu dan menyokong, saya percaya semuanya akan ok, dan saya berjaya selesaikan tugas ni.. saya berdoa ke arah tu. doa tu juga untuk semua rakan seperjuangan saya.. semoga semuanya berjaya :) hari-hari terakhir sebelum berangkat ke Perlis bersama Lily... doakan saya dan semua ye!!! 

thanks readers :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...