Selamat Membaca Sahabatku..

Saturday, August 27, 2011

salam PBS...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan semua.. semalam 26.8.2011 sy dah selepas PBS buat selam-lamany..tak ada lagi PBS selepas ni.. ada kenangan untuk PBS kali ni.. kalau boleh tak nak ingat la.. tp mst akan ingat juga nanti jan..haha

OK, PBS kali ni, saya buat di sekolah lama saya SK (LKTP) KOTA GELANNGI 02. Di Jetrantut Pahang. dah 9 tahun saya tinggalkan sekolah ni. saya melakukan PBS ni bersama seorang lahi rakan iaitu Nurliyana dan Nadhirah. seronok la, sebab dapat berjumpa guru-guru lama. guru yang telah mengajar saya semasa darjah satu pun masih ada. bayangkan, lamanya mereka berkhidmat di sekolah ini.

Semasa hari pertama x banyak aktiviti yang dibuat cuma, kena relief kelas. dari pagi, sampai la balik..sangat penat...tp tak apa la, itu pengalaman. hari ke2, tak ada relief kelas, cuma hari untuk menyelesaikan tugasa, mencari bahan-bahan. banak juga kerja rupanya. tp alhamdulillah berjaya selesaikan semuanya.

Semalam, hari terakhir, ada program di sekolah. Alamklumlah, saya kan dah jadi cikgu, jadi setiap buah tangan yang cikgu dapat, saya pun dapat juga. semalam saya daat kek lapis, serawak, bunga telur dan pulut kuning. best, pengalamna hari terakhir... walaupun ada yang kurang menyenangkan.. untuk insan yang berkenaan, saya harap lepas ni akan jadi lebih profesional. kami pergi sekolah, untuk menyelesaikan tugas, bukan pergi untuk mengganggu awak...saya mohon maaf sempena hari raya ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...