Selamat Membaca Sahabatku..

Thursday, August 18, 2011

2.38 am

assalamualaikum...

kenapa entry saya 2.38 am??? sebab, masa saya tulis enrty ni, jam menunjukkan pukul 2.38 pagi.. mulanya, awal juga saya nak tulis entry ni, tapi banyak sangat kerja yang perlu di selesaikan. antaranya esok, saya ada kuiz EDU3105. emmmm memang agak killer, tp buat rilek je... usaha tu yang penting.

semenjak dua tiga hari ni, saya selalu membaca entry yang di tulis oleh kak mawar. catatan hidup kak mawar selepas kehilangan suami, amat menyentuh hati saya. bagaimana kak mawar luahkan rasa hati dan cintanya terhadap suami amat mengagumkan saya. jauh di sudut hati saya, saya menyimpan niat untuk bertemu kak mawar. saya tak tahu kenapa itu yang terlintas di fikiran saya.. saya selalu doakan kak mawar...

tadi pergi makan KFC dengan housemate. masa nak balik, ada kereta bomba lalu.. saya teringat zaman sekolah dulu bila saya jadi ahli kadet bomba. sangat seronok..ermmmmm tu semua kenangan..sekarang ni, saya ahli Kadet Remaja Sekolah. cikgu KRS le kome... hehe... seronok kan zaman sekolah dulu, hidup dengan kawan-kawan je.. xyah pikir lagi pasal dunia luar.. dah!! janagn cakap lagi apasal tu...

esok!!! mau pulang, bertemu buah hatiku yang dirindui... sangat rindu... tunggu maksu balik sayanag.. rindu nak jumpa auni... auni, sama umur dengan kekwa anak kak mawar, tapi nasib mereka berbeza..apapun, saya tetap mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan mereka.. sayang semua!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...