Selamat Membaca Sahabatku..

Sunday, February 5, 2012

Contengan Pertama Auni..


assalamualaikum...

Malam yang hening ni, saya nak berecrita tentang anak buah saya yang sorang ni... sebenarnya,sekarang ni rindu sangat kat dia. petang tadi saya tinggalkan dia sebab pulang ke tempat pengajian. semalam, (jumaat) saya bersama dia di rumah di sungai petani, bermain, melayan etc.. umminya tak ada.. tapi, asyik batuk-batuk saja. geram juga dengar auni batuk tu. bila malam, tidur golek-golek atas lantai sampai jadi pusingan lengkap 360 darjah..haha auni ni la...


ok, berbalik pada entry di atas, contengan pertama auni yang saya snap di buku IP EDU 3106 yang telah menjadi tempat contengan auni. contengan ni, auni buat masa cuti CNY tempoh hari. sejujurnya, saya seronok tengok perkembangan auni yang dah boleh pegang pensel. auni, memang tak boleh tengok buku. kalau tengok orang baca buku mesti dia nak baca juga. normal la bagi budak-budakkan? tapi, perubahan yang sedikit tu membawa seribu makna kepada sesiapa yang bersama si kecil tersayang...

ralat: petang tadi, auni lemah sangat. semoga cepat sembuh sayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...