Selamat Membaca Sahabatku..

Wednesday, February 1, 2012

Mawar putih di blog Orang..

assalamualaikum...

baru-baru ji, saya ada terbaca blog Azrai Qamarguys.. di blog dia ni, saya jumpa lagi satu post tentang Mawar Putih.. the title is very interesting... Mawar putih untukmu wanita..... sangat menarik, dan sangat menyentuh hati saya tatkala saya membacanya.. terasa sangat syahdu... selamat membaca ya semua.. seperti apa yang saya katakan, mawar putih membawa makna yang tersendiri buat saya.. hanya saya dan mawar putih..

2 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
adeii,,ada pula entry pasal ni kat sini..terharu..
syukran yer sudi berkongsi, moga ada kebaikan =)

shafiqa said...

insyaAllah..semoga ia memberi manfaat kepada kita... awak edit post awk kan?? sbb sy rasa kali pertama baca lain skit.. maaf kalau tersilap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...