Selamat Membaca Sahabatku..

Monday, May 27, 2013

cuti penggal..

assalamualaikum...

harini 27 May 2013.. dah lima hari exam saya berlalu..fuhhh very horrible exam... sepanjang 5 tahun belajar, paper Kajian Tindakan or PKU3113 sangat dahsyat...saya tak tahu apa yang telah saya jawab. tapi hanya mampu berdoa sebaik mungkin la kan....

ok, tinggalkan bab peperiksaan. yang lepas biarlah lepas... teruskan usaha selepas ini. untuk cuti kali ni, ada kerja yang perlu saya selesaikan. first and foremost, ummi dan abah serta cu dgn pakcu akan fly to Auckland.. wohoooo!!! bestnya... so kena teman si kecik kat rumah la kan...hihi.. semoga mereka selamat sampai.. and for kak cik, selamat menyambut dato dan datin yer....

walaupun gambar cik google, tapi tetap cantik.....
then, nanti ada kenduri kawen my cousin. umur die tua setahun je dari saya, tapi dah nak kahwin. jeles nih!! hih..aip! lupa ke..tu semua kan urusan Allah.. berdo, berdoa dan berdoa pika... jangan lupa.  emm kat FB pun banyak juga jemputan kahwin dan sbgainya.. tak larat nk tengok, dan rasanya tak mampu nak pg hehe.. lagi 1, my friend enggagemnt.. sorry yana!! tak dapat pergi ur tunang...tapi, xpe nanti saya balik pahang kita jumpa okeh!!! luve you all...
banyak lagi rsanya perjalanan cuti ni,.. tak pa, nt kita cerita lagi ok...

gambar hiasan yer....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...