Selamat Membaca Sahabatku..

Monday, May 27, 2013

Task Cuti Sem

by
-Ammar Ahmad-

hoho.. sarcastik!! tak ada apa sangat task untuk cuti ni. actually, En Ammar berikan saya 3 buah buku kepada saya. nak tengok???!! nah!

Buku Pertama # s.a.t.u#
ermmm..buku ni, saya dah habis baca. and u know what, saya da boleh aplikasikan apa yang saya faham dari buku ni kepada anak2 buah saya.. wohooo!!! NLP sangat seronok, dan sangat enjoy baca buku ni. walaupun semua nya fakta, tapi berbaloi-baloi..hehe... i wish, one day i will have my own NLP certificate.. aduh!!!

ok, buku second!!! buku ni ada maksud dan memory..huhu.. memory la sangat.. tak ada apa sangat. tapi saya suka baca jugak. buku sejarah, tapi saya boleh baca macam buku cerita. menarik x? hehe.. nin diaaa

sejarah x???
hoho...not exactly same...tapi mcm nak sama...dulu suruh belajar sejarah malas... sekarang baru sibuk2 nak buka buku ni... hah rasakannn.... :)

buku ke tiga, fly from singapore to AS.. jauh wooo...
very inspiring me to become a great women.. great daughter, great auntie, great teacher, and great WIFE... huhu... kena faham betul2.... usaha bagi khatam jugak buku ni.... huhu.. thanks a lot ammar ahmad..

thank you so much!! really appreciate..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...